Мой сайт Пятница, 17.05.2024, 08:25
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » 2012 » Декабрь » 14 » Від високої ефективності реклами в Twitter мережа супермаркетів Lidl втратила 200 тис. євро
00:33
Від високої ефективності реклами в Twitter мережа супермаркетів Lidl втратила 200 тис. євро
Німецька мережа супермаркетів Lidl не розрахувала потенційну ефективність реклами в Twitter, що призвело до втрати 200 тис. євро. В рамках даної акції мережа запропонувала по п'ять безкоштовних обідів кожному нужденному користувачеві сервісу мікроблогів. Для цього обмежені в засобах користувачі повинні були зробити ретвіт анонса акції, забезпечивши його хештегом #luxevooriedereen.


Кожен урочистий обід, в який входить томатний суп, курячий Волован, торт з морозивом і шоколадом, обходиться мережі в 20 євро. Lidl планувала роздати тисячу таких обідів, однак про акцію написала одна з газет, і хештег #luxevooriedereen швидко здобув популярність: за день було зроблено близько 1,5 тис. ретвітів (що означає 7,5 тис. обідів).


«Якщо м'яко висловитися, то минулі 48 годин стали для нас уроком», - заявив представник торговельної мережі. До даного моменту кількість «виграних» обідів досягла 10 тис. Поки в Lidl не вирішили, планувати чи аналогічні акції в майбутньому.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
Просмотров: 321 | Добавил: Most | Теги: Twitter | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:



Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz